نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

هدف از تزریق ژل و به طور کلی پرکننده های پوست، از بین بردن چین و چروک های پوست و در نهایت جوان سازی پوست است. در واقع این روش یکی از محبوب ترین و بهترین روش های جوانسازی است که نسبت به روش های دیگر هزینه مناسبی دارد و عوارض آن بسیار کم است.

ناگفته نماند که با تزریق ژل به برخی از نواحی صورت و بدن می توان به آن نواحی حجم بیشتری داد و با برجسته سازی آن نواحی ظاهر زیباتری به افراد داد.

افزایش سن در افراد مختلف منجر به از بین رفتن مقدار زیادی کلاژن پوست و بافت چربی می شود که به نوبه خود باعث چروک شدن پوست می شود.

راه های مختلفی برای مقابله با این چین و چروک ها وجود دارد، از جمله؛ می توان به تزریق ژل و تزریق چربی اشاره کرد.


آیا تزریق ژل یا چربی محبوب تر است؟
تزریق ژل محبوبیت بیشتری دارد زیرا نتایج زودتر دیده می شود و در زمان کمتری انجام می شود.

همچنین امکان تزریق چربی در نقاط مختلف صورت و نواحی حساس تر وجود دارد در حالی که برای تزریق ژل محدودیت هایی داریم و می توان آن را در نواحی مانند لب، خط خنده و ... تزریق کرد.
تزریق ژل را می توان در حجم های کم انجام داد، اما باز هم یکی از مزیت های چربی نسبت به ژل این است که می توان آن را در حجم های زیاد مانند ساق پا انجام داد.
فاصله زمانی تزریق ژل کمتر از تزریق چربی است زیرا در تزریق چربی این فرآیند کمی پیچیده تر است.
تزریق چربی شرایط بهتری را برای فرم دهی فراهم می کند.
ژل فقط پوست صورت را پر می کند اما چربی به دلیل دارا بودن بافت های اولیه باعث افزایش کلاژن پوست می شود که جوان سازی را در پی خواهد داشت.
در مواردی که فقط پوست برداشته می شود، ظاهری غیر طبیعی به فرد می دهد، بنابراین یکی از بهترین روش های توصیه شده برای جوانسازی پوست و رفع چین و چروک، تزریق ژل یا چربی است. زیرا پوست علاوه بر کشیده شدن باید حجم مورد نیاز برای زیبایی را نیز نشان دهد.
از آنجایی که چربی مورد نیاز برای تزریق چربی از بدن خود بدن استخراج و تزریق می شود، هر حجمی که بخواهیم خارج می شود و همچنین با توجه به اینکه در تزریق چربی سلول ها زنده هستند، با تزریق به آن ناحیه متصل می شود. و این منجر به جابجایی آنها نمی شود.
چربی هایی که از بدن خارج می شود اغلب از نواحی مانند باسن، شکم و باسن است که با رژیم غذایی و ورزش از بین نمی رود.

نکاتی در مورد تفاوت تزریق ژل و چربی
استفاده از چربی برای جوانسازی پوست باعث می شود پوست در هنگام لمس طبیعی تر به نظر برسد.
با وجود این فواید تزریق چربی، تزریق ژل برای پرکردن صورت در دنیا استاندارد است.
در صورت استفاده از مواد مناسب و با کیفیت در انتخاب مواد برای تزریق ژل می توان از بروز هرگونه حساسیت جلوگیری کرد.
از نظر هزینه، تزریق ژل هزینه کمتری نسبت به تزریق چربی خواهد داشت و این به این دلیل است که تزریق چربی پیچیده تر است و نوع کوچکی از جراحی است.
تزریق ژل نیازی به دوره نقاهت ندارد مگر در مواردی که باعث کبودی پوست شود و پس از آن فرد نتیجه را ببیند اما در تزریق چربی بین 1 تا 2 هفته زمان برای بهبودی نیاز است.

کاربردهای تزریق ژل
لب های نازک را برجسته کنید
صورت را زاویه دهید
خطوط اضافی را حذف و اصلاح کنید
بهبود ظاهر اسکارها
اصلاح پست بالا یا فرورفتگی در صورت
حلقه های تیره زیر پوست را کاهش دهید
تزریق ژل برای چه افرادی مناسب است؟
افرادی که از نظر جسمی سالم هستند.
کسانی که سابقه مصرف سیگار یا الکل ندارند.
افرادی که انتظار معقولی از تزریق ژل دارند.
کسانی که به سلامت پوست خود اهمیت می دهند.
چگونه ژل را تزریق کنیم؟
هدف تزریق ژل به لب ها، گونه ها و نواحی مختلف صورت و بدن است. حجم از دست رفته یا تخلیه شده از این مناطق را جبران کنید.

برای تزریق ژل ابتدا ناحیه مورد نظر تحت بی حسی موضعی قرار می گیرد و سپس با استفاده از سوزن های ظریف و نازک فرآیند تزریق آغاز می شود.

آیا تزریق ژل دائمی است؟
ژل های مورد استفاده برای تزریقات زیبایی به دو دسته موقت و دائمی تقسیم می شوند.

ژل های موقت از موادی تشکیل شده اند که ساختاری مشابه ساختار بدن دارند
; بنابراین پس از مدتی به راحتی جذب بدن می شود و اثرات آنها از بین می رود.

در مقابل ماهیت و ساختار ژل های دائمی به گونه ای است که پس از مدت ها جذب بدن می شوند.

به طور کلی استفاده از ژل های موقت توصیه می شود، زیرا ژل های دائمی به دلیل دیر جذب شدن، اختلالات جدی را برای افراد به همراه خواهد داشت.

مدت زمان تزریق ژل چقدر است؟
افرادی که قصد تزریق ژل را دارند باید بدانند که ماندگاری آن برای همیشه نیست و پس از مدتی جذب می شود.

بنابراین، اگر می خواهید تزریق ژل برای همیشه دوام داشته باشد، باید تقریبا هر شش ماه یک بار آن را مجددا تزریق کنید.

ناگفته نماند که ماندگاری به برند ژل استفاده شده در تزریق نیز بستگی دارد.

لازم به ذکر است که اگر از جمله افرادی هستید که به دنبال ماندگاری بیشتر هستید می توانید از تزریق چربی استفاده کنید.

هر چه مدت زمان تزریق چربی بیشتر باشد، مدت زمان بیشتری طول می کشد تا چربی جذب پوست شود تا توسط پوست جذب شود.



:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

یکی از ضروری ترین لوازم جانبی که به طور مستقیم بر عمر و کیفیت باتری ها تأثیر می گذارد، شارژر است. شارژر ضعیف یا نامناسب می تواند به باتری آسیب برساند و مشکلات دیگری مانند گرم شدن بیش از حد یا نفخ ایجاد کند. بنابراین باید در هنگام خرید از ویژگی های شارژر و کابل مناسب باتری مورد نظر آگاه باشید تا در هنگام استفاده از آن بهترین نتیجه را بگیرید. اگر به دنبال راهنمای شارژر و کابل شارژر با کیفیت هستید، ادامه این مقاله را از دست ندهید.

آمپر شارژر موبایل
یکی از مهم ترین ویژگی هایی که در هنگام خرید باید به آن توجه کنید، سازگاری جریان شارژر با باتری گوشی است. قطعا خرید شارژری که روی گوشی شما آمپر نباشد فقط پول و زمان شما را هدر می دهد. جریان شارژ یا شارژر آمپر به مقدار جریان الکتریکی منتقل شده در واحد زمان گفته می شود که مقدار آن با آمپرمتر اندازه گیری می شود.

توصیه می کنیم از شارژرهایی که آمپر کمتر از ظرفیت باتری گوشی خود دارند استفاده نکنید زیرا این نوع شارژرها ظرفیت کافی برای شارژ باتری موبایل شما را ندارند و ممکن است به آن آسیب بزنند. علاوه بر این، اگر آمپر شارژر کمتر از ظرفیت باتری باشد، شارژ باتری بیشتر طول می کشد که باعث گرم شدن باتری گوشی می شود. در نتیجه آمپر نوشته شده روی شارژر باید هم اندازه یا بالاتر از آمپری باشد که برای باتری دستگاه تعیین شده است تا دستگاه به کندی شارژ نشود و آسیبی نبیند.

 

با در نظر گرفتن این موضوع، هنگام خرید شارژر، در نهایت شارژری خواهید داشت که دستگاه شما را در سریع ترین زمان و در کمترین زمان شارژ می کند.

برای خرید انواع شارژر می توانید به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

انواع کابل شارژر موبایل
کابل های شارژر مختلفی برای دستگاه های مختلف وجود دارد که از نظر نوع کانکتور، سرعت انتقال و ظاهر متفاوت است. در حال حاضر، رایج ترین انواع کابل شارژر مورد استفاده شامل موارد زیر است:

کابل شارژ Micro-USB
Micro کابلی است که با ظهور گوشی های هوشمند مورد استفاده قرار گرفت، به طوری که تمامی تولیدکنندگان گوشی های هوشمند به جز اپل در سال های اولیه طراحی گوشی های هوشمند، دستگاه های خود را برای این نوع کابل ها طراحی کردند. اگرچه امروزه کابل میکرو جایگزین گزینه های دیگری شده است که کیفیت و سرعت بالاتری دارند اما همچنان برای برخی از گوشی های تولید شده در سال 2017 یا 2018 استفاده می شود.کابل میکرو ابعاد بسیار کوچکی دارد و همچنین برای اسپیکر، میکروفون و میکروفون نیز استفاده می شود. میتواند مورد استفاده قرار گیرد. هدفون

کابل شارژ Type-C
شارژر نوع C برای موبایل
کابل شارژ USB-C
کابل Type C در سال 2016 معرفی شد، بنابراین در کنار گوشی های هوشمند جدیدتر شاهد استفاده بیشتر از این نوع کابل ها هستیم. این گزینه نسبت به کابل میکرو کیفیت شارژ بهتر و سرعت بالاتری را ارائه می دهد. نکته دیگر در مورد این کابل دو طرفه بودن کانکتور است که به صورت متقارن طراحی شده و نیازی به ورود از جهت خاصی به پورت ندارد. کابل Type-C از نظر ظاهری نازک‌تر طراحی شده است و اکنون در اکثر تلفن‌ها و لوازم الکترونیکی یافت می‌شود.

کابل شارژ لایتنینگ
کابل های لایتنینگ به طور خاص برای دستگاه های اپل طراحی شده اند. آیفون، آیپد و ایرپاد اپل با این کابل شارژ می شوند که قدرت و سرعت شارژ خوبی را ارائه می دهد. کانکتورهای این کابل ها مانند کابل های نوع c به صورت متقارن طراحی شده و از هر دو طرف قابل استفاده است. تعداد پین های کابل Lighting 8 عدد است و به همین دلیل نسبت به سایر گزینه ها کوچکتر هستند.

 

 

https://fonishop.com/product-category/charger-cable/samsung-charger/



:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 فروردين 1401 | نظرات ()